Li-ion / Li-Pol z mobilu Re: STEP-UP (boost) z baterii NiMH

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 13:29:46 CET 2008

Zdravim,
mate nejake zkusenosti s li-ion a li-pol z mobilu ?

Ja ani nevim, kde sehnat popis co je to na konektoru a zda to ma uvnitr
nejaky chranici obvod ?

dik
Jirka

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 31, 2008 1:01 PM
Subject: Re: STEP-UP (boost) z baterii NiMH

31.1.2008, 12:55:13

Nejlepe do prodejny mobilu, teda jsou-li aku do mobilu dostatecne
male.
Nektere, treba pro siemens xx45, maji uz v sobe ochrany obvod, takze z
hlediska uzivatele se jedna o bezobsluzny, soldaten-fest blackbox.
A pokud chcete bastlit sam, pak u chobotu maji (pred rokem meli), vse
potrebne, clanky, ridici IC, i spec dvojite MOSFETy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz