Odlehčení sítě, potíže?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Leden 31 13:19:08 CET 2008

Doma beriem elektrinu od EDF (Francuzov) a mam elektricky bojler.
Zapinaju ho dialkovo cez HDO. V zmluve je napisane ze garantuju urcity
pocet hodin "nocneho" prudu za den plus urcity pocet suvislych hodin
kedy je to zapnute.
Predpokladam ze ked su problemy s regulaciou siete tak sa da lahko
jednym tlacitkom zapojit/odpojit akumulacne ohrievanie v celej krajine
alebo jej casti.
Taktiez predpokladam ze velkoodberatelia maju v zmluve zachytene ze im
mozu s urcitym varovanim/bez varovania odpojit nejake velke spotrebice.
Napr. CERN ma odber cez 300MW a lacnu energiu ale je dohoda ze nas mozu
v pripade nudze odpojit s hodinovym varovanim a odber sa musi znizit na
ca. 10%.
b.