OT: Bazar - koupim: HP Laser Jet

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Leden 31 13:16:13 CET 2008

Souhlas LJ1200/1300 jsou nejpovedenější lasery od HP. Prakticky nesmrtelný,
obvykle je třeba jenom čas od času nechat opravit podavač papíru, který
přestane papíry natahovat, což se děje nejdřív po 100.000 stránkách. Navíc
model 1220 má i skener/kopírku, na doma naprosto ideální starší tiskárna...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death