Re: Odlehčení sítě, potíže?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Leden 31 12:41:35 CET 2008

 31.1.2008, 12:32:42

Na skole jsme se tim zabyvali, buhuzel uz si z toho pamatuji jen
tolik, ze nahle odleceni nejake problemi zpusobit muze. Musi ovsem jit
o odlehceni podstatne, cca desitky %, a i pak to jde zvladnout, zvlate
tehdy, kdyz je to ohlaseno predem.
A i kdyby nejake potize nastaly, negativni dopad budou mit predevsim
na odberatele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz