STEP-UP (boost) z baterii NiMH

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Čtvrtek Leden 31 11:57:35 CET 2008

No ja jsem objednal asi 10 typu step up, ty ktere stepupovaly na vyssi
napeti (cca proud kolem 250mA) tak procesor nerozbehly pri startu vubec.

Ty ktere MCU nahodily pak mely po pripojeni MCU nizsi napeti nez baterii
a chciplo to stejne jak kdyby tam byla ta baterie.

Dale pak i kdyz mely shutdown, tak jaxi nefungoval, proste se to
nechtelo shodit.

LK