HW - barevna laserovka

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Leden 31 11:57:22 CET 2008

Prispeji svou troskou do mlynka.
Mam barevnou OKI C3100, uz dlouho, fakt je, ze se barevne tiskne obcas a jen
nejake navody a tak, dost cernobile, a uz jsem do ni 2x sypal cerny
"Tonerovy prasek" (diskuze o tom tady nedavno probihala).
Naprosto bez problemu. Mam koupene i tyto barevne "prasky", ale ty jsem
jeste nezkousel. Fcera se na ni rozsvitila kontrolka toneru, pise ze je to
purpurova, ale zatim tiskne dal.
Na CB tisk mam Canon LBP3300, take no problem, umi duplexni tisk, coz je
super.
A na plosnaky (pauzak) mam krabici od bot, HP4L.
A na fotky Canon Selphy tusim 400(?).
AZE

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 31, 2008 11:23 AM
Subject: Re: HW - barevna laserovka

No ja zase muzu pochvalit OKI B4600 (predtim jsme meli tusim 4300) -
dokonce myslim, ze jsem to tu zde i psal. Jako prvni laserovku jsme meli
v kanclu tu HP LJ 4L, ktera byla take neznicitelna - jen je to strasne
hovado velke.
Misto ni jsme dostavali postupne ruzne B&W tiskarny a jedna hruza vetsi
nez druha vcetne znacek jako HP, Xerox a Minolta. Zadna nevydrzela dele
nez 6 mesicu.
Tu Oki mame ted asi 3 rok - je pichla do LAN v koute a jen do ni rveme
papir a toner.

Doma se mi kvuli spotrebe energie laser nevyplati a tak zde opecovavam
HP DJ 840C, kterou mam uz asi 7 let a take menim jen kazety s inkoustem.

Radek Vicek