Regulace dobíjecího napětí u APC SmartUPS

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Leden 31 10:49:55 CET 2008

Zdravim,
  v mem pripade nebyly zkratovany zadne clanky a presto byly baterie
nafouknuty. I nyni, jiz cca po 3 tydnech od vyneti z UPS, maji cca 12.5V,
coz by se zkratovanym clankem jiz asi nemely. Ale daji uz jen zlomek
puvodniho proudu. Ta UPS si vezme pri standardni konfiguraci me zateze cca
30A a v takovem pripade klesne napeti az na nejakych 7V, takze UPS okamzite
vypne. Pokud ji zatizim podstatne mene, udrzi se v chodu, ale baterie se
zacnou zahrivat - je videt, ze na jejich velkem vnitrnim odporu se ztraci
plno energie. Nove se nezahrivaji ani pri tom vybijeni pres 30A.
  S pozdravem Pavel Troller