HW - barevna laserovka

Tomáš Chvátal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Leden 31 10:33:54 CET 2008

Hm, tak to mate teda uplne opacny nazor nez spousta lidi z branze.
Co rikate na podavace papiru u 5L, 6L ??? Nikdy jste nemel problem ?
Kazda ktera byla trochu starsi, lizala spatne.

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: <Cihak@dkv.lbc.cd.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 31. ledna 2008 9:04
Předmět: RE: HW - barevna laserovka

Jen to ne. OKI mi nesmí do baráku. Měl jsem jich celou řadu (postupně asi
10) a žádná nepřežila déle než cca 3 roky. Na začátku se mi moc líbily. Ale
neustálé problémy a mechanická poškození mě z toho rychle vyléčily. NEBRAT.
Na stejném místě HP vydrží leta a jen žere toner. Kdykoliv jsem někam dal
něco jiného než HP vždy se mi to vrátilo jak bumerang. HP tiskárny jen
papají toner a tisknou a tisknou... A to dokonce i ty nejlevnější.

Martin.