RE: Regulace dobíjecího napětí u APC SmartUPS

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Leden 31 10:18:16 CET 2008

A ví se něco o mechanizmu jak se zkratují olověné elektrody?
Třeba jestli tam narůstají dlouhé krystaly olova,
Nebo se prostě jen rozpadne separátor?
A jakým režimem zkratu předejít, pravidelným měsíčním zacyklkováním???
Lubor