HW - barevna laserovka

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Leden 31 09:04:08 CET 2008

Jen to ne. OKI mi nesmí do baráku. Měl jsem jich celou řadu (postupně asi 10) a žádná nepřežila déle než cca 3 roky. Na začátku se mi moc líbily. Ale neustálé problémy a mechanická poškození mě z toho rychle vyléčily. NEBRAT. Na stejném místě HP vydrží leta a jen žere toner. Kdykoliv jsem někam dal něco jiného než HP vždy se mi to vrátilo jak bumerang. HP tiskárny jen papají toner a tisknou a tisknou... A to dokonce i ty nejlevnější.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Stribrnak
Subject: RE: HW - barevna laserovka

Take bych se nebal tiskaren OKI. Do vozoveho parku
HP jsem jich par poridil, mezi nimi jedna barevna
a tisice dekovnych dopisu. Konkretne mame OKI C5900
neni z levnejsich ale nema chybu. Maji v sortimentu
i nejakou laserovou respektive LEDovou vseumelku.
(scaner, fax kopirka tiskarna) ktera umi naskenovanou
predlohu poslat na nadefinovanou email adresu v *.pdf.
Nebo mnozinu adres.
Z levnejsich se da premyslet o C3450 za cca 8500,- bez.

Cestmir