Re: Vizualizace dat z MCU na PC

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 06:39:14 CET 2008

Omlouvam se za nove vlakno - preplnila se mi schranka a tahle diskuse uz se tam nevesla tak to nemohu poslat jako odpoved.

Kdysi jsem neco podobneho zkousel, jeste pod DOSem, jakztakz to chodilo.

Takze bych spise hledal nejaky dostupny pristroj ktery bych mohl k seriovemu portu nejakeho starsiho PC
(na novych uz se COM port tezko hleda a jsou problemy s adapteru USB-COM) pripojit.

Mame takove zarizeni do ktereho by stacilo prepsat FW a jako merici zarizeni by se to pouzit dalo.
Autor toho zarizeni proti tomu nic nemel , nic by to pry nestalo, akorat 22000Kc za napsani noveho FW.
A to mi na pokus o kterem neni jiste jestli k necemu bude asi nikdo neschvali.
A na neco podobneho dostupnejsiho jsem zatim nenarazil.

Ale u noveho zarizeni bych spise hledal komunikaci pres USB