STEP-UP (boost) z baterii NiMH

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Leden 31 06:30:19 CET 2008

Akozto nepritomny,

nieco podobne v ramci relaxovania vo volnom case skusam zbastlit. Zial som
len v rovine teoretickej, pretoze to nie je vobec sranda...

Ale mozem Ta ubezpecit, ze mam uz verziu c.2, len zohnat pre nu tie spravne
cipy... Kolko mi to bude este trvat to neviem, mam ine zaujmy s vyssou
prioritou a to je momentalne oddych od sedenia za PC a dusevnej prace.

Ale myslim si, ze Ti staci info o tom, ze to spravit ide. Zial za babku, ako
by si chcel, to nie je a nebude.

A.

p.s.: Skus tych 100mA zrazit dole co najviac, predides tak mnohym problemom.

Zdravim pritomne i nepritomne.

Potreboval bych zarizeni, ktere z baterie nimh 3,6V , vyrobi 3,3 V a pri
vystaveni teto baterie  na cca 2,5 V  odpoji MCU (spotreba cca 100mA ,
40MHz Clock)
a pak uz nepripoji dokud se o5 nanabije (tzn uvazoval jsem pouzit obvod
s nejakou velkou hysterezi , protoze pri odpojeni MCU baterie naskoci o
cca 300mV a obvod by tak cykloval.

Klasicky priklad baterie v mobilu, ma udrzovaci napeti i kdyz ji merim
po 1 mesici neuzivani.
Delal nekdo neco takoveho za par penez ?

Diky
LK

Poznáš najlepší magazín o bývaní?
http://mojdom.zoznam.sk