domaci audio-rozvody

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Leden 31 00:12:24 CET 2008

No když už je tam tolik ledek, co jich pár přidat a udělat to do rastru
jako displej? Umístění hvězd pak můžete aproximovat, mělo by to výhodu -
můžete pak určovat čas podle hvězd. Navíc si tam budete moci pustit
třeba obraz ze zabezpečovací kamery, nebo nějaký film, brouzdat po
netu...
  ----- Original Message -----
  From: Dee Jay
  To: HW-news
  Sent: Thursday, January 31, 2008 12:05 AM
  Subject: Re: domaci audio-rozvody

  No bezva to je rozumné slovo :-)

  - co takhle nějaké schémátko,nebylo by ?

  >Ty aktivní bedýnky v každé místnosti jsem myslel ponechat. Regulace
hlasitosti, popř. korekce

  >Pouze jsem navrhoval distribuci na nízkoimpadanční úrovni. Budící
výk. zesilovače nepotřebují žádný výkonový zdroj.</p>

  BTW: co se týče hvězdné oblohy  (a omluvte mě,že to píšu tak na
hromadu - ale zprávy mi nepřišly tak sem vytáhl text z archivu konfery )

  >A co tak nakreslit hviezdy farbou obsahujucou luminofor a strop
osvetlovat UV ledkami?
  >Vo dne nerusi, v noci svieti, pripadne zmeny nepotrebuju kladivo.

  - luminiscenční barvy nejsou to pravé - mám totiž v plánu vyrobit do
obýváku jedno multifunkční svítidlo takže tam bude zakomponováno nějaké
hlavní osvětlení - což bude asi nějaká  zářivka za sklem, potom asi pár
bodovek pro stolek, krb atd. nakonec LEDky (severní nebo jižní obloha
? - toť otázka :-)  řízené nejakým MCU. To všechno bude viset na nějaké
desce (sádroš,lamino) asi 10cm pod stropem - taková světelná rampa.
Takže doufám, že to bude vypadat zajímavě :-D