platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Středa Leden 30 23:17:15 CET 2008

> Na VISA electron zapomen, tu nepouzijes. Potrebujes nejakou
> embosovanou (ma vytlacena pismenka a cisilka) mezinarodni kartu
> (Mastercard, VISA, AMEX, DCI...), pripadne tu internetovou kartu
> (papirek s cislem, platnosti a CVC2/CVV2 - to je ten trimistny kod na
> druhe strane normalni karty). A chces povolit MO/TO transakce.

Dovolim si protirecit. Aspon v nasej vychodnej gubernii vydava
napr. mBanka kartu VISA electron, neembosovana, vzadu ma ale
vytlaceny aj CVC ci aky kod, a funguje absolutne bez problemov
(Amazon, paypal, ...). Len ju treba aktivovat pre platby cez
internet na tej ich mLinke.

> [...]
> tydenni, u kreditnich karet obvykle mesicni, ale muze byt jine obdobi.
> A je dany nejakou castkou podle toho, jaky je to druh karty
> (zmrzlinova, normalni, stribrna, zlata, platinova), jak jsi bonitni
> (kolik mivas penez na ucte, jaky mas obrat na ucte), jak posoudi banka
> a jak si sam urcis. Limit je vetsinou dvojiho druhu - nejaka castka na
> platby za zbozi (prodejni terminaly, internet, imprinter) a nejaka
> castka na vybery z bankomatu - treba limit 500 tisic tydne na nakup
> zbozi a 250 tisic tydne na vybery z bankomatu.

Uz som to tu raz spominal, netreba byt extremne opatrny - ja som
dal nastavit maximalne jednu transakciu za den, a co ma to stalo
nervov kym som prisiel na to, preco neprechadzaju transakcie.
Minimalne treba 2 transakcie na den pre bezproblemove fungovanie.

Slavo T.