OT: porad Detektor - CT

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Leden 30 22:38:58 CET 2008

On Wed, 30 Jan 2008, azehw wrote:

> Nevím, kdo z vás to viděl, ale jsem nezvládl dívat se do konce. Tolik
> blábolů a nesmyslů pohromadě, předkládaných sugestivním způsobem, to je s
> prominutím na blití. Fakta promíchaná s dohady a nesmysly, zneužívání Tesly
> a jiných osobností ka takovým nehoráznostem, to bylo moc.
> Výpadek el. sítě v USA prý zavinilo odsátí energie, došlo k porušení
> časoprostorového kontinua. To tvrdí jakýsi Jiří Mašek, šéfredaktor. Proboha
> kdo to je, ze které léčebny utekl?? Není to příbuzný Wojnara nebo jak se ten

Proc z lecebny, ten clovek si dela vynikajici PR a zvetsuje okruh svych
potencionalnich odberatelu. Je urcite procento lidi kteri potrebuji verit
v nejake vyssi nadprirozene mocnosti. Je lepsi kdyz jsou z nich ufologove
zahadologove a podobni logove nez kdyz se stanou soucasti nejake
nebezpecne sekty.