platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Leden 30 18:54:58 CET 2008

 30.1.2008, 18:49:09

Jestli se nepletu, tak kreditni karty v emerice, zacaly v dobach kdy
on-line pripojeni bylo velkou vzacnosti, takze jinak nez nakup na dluh
s naslednym zuctovanim jednou za mesic to neslo.
To ze ceske banky protlacuji platebni karty, krome jejich neochoty
riskovat, souvisi i s tim, ze dnes uz je technologie dal, a on-line
platby nejsou problem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz