platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Leden 30 18:53:12 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 30.1.2008 od Pavel Kadečka:

> Na kreditní kartě mám logo VISA Electron a Kredit+. Obě loga na
> přední straně, karta má jak magnetickej proužek, tak chip.

> (Na kartě, co jsem dostal k účtu, mám logo Maestro a z druhý strany
> Cirrus, jsou si dost podobný, takový dvě kolečka. Karta má jen
> magnetickej proužek. Obě karty jsou od Český spořitelny.)

No jo, ale to nejsou ruzne karetni asociace. Existuji karetni
asociace, ruzne bankovni site, banky apod. No a kazdy si muze davat ta
loga na karty.

Pri akceptaci karet na internetu jde o jedine - jestli ma karta
povoleny transakce MO/TO (Mail Order, Telephone Order), jinymi slovy
transakce, kdy karta neni fyzicky pritomna v prodejnim miste. Dale pak
muze podporovat treba 3D Secure apod.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem