platba kartou - RE: Zkusenosti - GME :-(

Delphin delphin@post.cz
Středa Leden 30 18:10:27 CET 2008

> Komercka mi tvrdi, ze zadnou jeji plastovou kartou na internetu
> nezaplatim.
>
> Uz mam e-card z KB. Jakou mate nekdo zkusenost s tou virtualni kartou?
>
> Jakou kartu pouzivate?

Nevim, co umi komercka, ale moje (uz neoblibena) banka samozrejme umi
zaridit, ze s plastovou kartou pujde platit na internetu.
Z bezpecnostnich duvodu se ale doporucuje, aby naopak neslo platit s
plastovou kartou na internetu a je vhodne si na tento ucel zridit kartu
elektronickou, kterazto je fyzicky cisla na papiru. Platba na internetu pak
prekvapive probiha tak, ze se opisou ty cisla z papiru.