elektronky

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Leden 30 16:29:17 CET 2008

To nevim ja jsem zaukoloval svagrovou (majitelka fotolabu), aby mi
nosila uz jen ty streva - vim jen, ze se opakovaly v podstate asi tri
designy strivek.
Od te doby co si svagrova sahla na nabitej kondik a trosku pri tom
pricapla tak mi neprinesla uz ani jeden. Jen to komentovala slovy, jak
takova mala popelnicka dokaze cloveka pokopat.
Co stoji za zminku jsou tranzistory v menici - nevim presne co je tam za
typ (kolega dohledal i DS), ale je to celkem zajimave cteni - velmi male
Ube a hovadske proudy v pouzdru TO-92.

Jestli tam maji ty Fuji co pisete tak ji reknu aby nejakej prinesla. Ale
neverim, ze by tam bylo vic jak 3V.

Radek Vicek