eagle - restrict polygonu pro vnitrni vrstvy - jde to nejak ?

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Leden 30 16:03:02 CET 2008

To by chtelo, aby se ozval nekdo, kdo jiz na desce nechal caru s nulovou sirkou. Formica to ma napriklad tak, ze se takovato cara proste neexportuje. Tam je nulovou carou vlastne resen veskery restrict.