domaci audio-rozvody

Dee Jay deejay@email.cz
Středa Leden 30 13:56:07 CET 2008

- no tak rozvody jsem roztahal SYKFáčem 5x2x0,5
- aktivní bedničky budou mít napájení přes vypínač hned vedle přepínače
kanálů takže to bude i energeticky únosné :-)

ted vyřešit ty předzesilovače a regulací hlasitosti

DJ

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 30, 2008 1:01 PM
Subject: Re: domaci audio-rozvody

> ...jeden zesilovač s jedním zdrojem místo x zesilovačů s x malými zdroji.
> Takže ve finálu menší cena za energii.
>
> Nevýhody: oproti stíněným kablíkům asi žádné :-)
> >
> Možná ztráty na vedení, když bude mít repráček 4 ohmy - kolik že to má
> UTPčko ohmů na metr? Ale furt to bude energeticky lepší než kdyby v každý
> cimře byly jedny aktivní PC repráčky, který maj navíc dost často vypínač
>
> P.K.

Zdravím,
  když už tento systém, tak rozhodně se 100V rozvodem. Pak jsou ztráty na
vedení minimální. A půjde použít stařičkých bedýnek pro rozhlas po drátě
:-).
V této oblasti měli zajímavý systém v SSSR, kde po tom drátě přenášeli 3
programy a za pár rublů (nějakých 30) se prodával "prijomnik
trechprogramnyj",
který měl přepínač na jednotlivé programy. Řešili to frekvenčním posunem,
jeden
kanál byl v základním pásmu a ty další byly tuším po 30 kHz od něj...
Bohužel tato technologie u nás asi nepůjde sehnat :-(.
   S pozdravem Pavel Troller