OT: Polonez Parcel ev. zasilkovasluzba.com

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Leden 30 12:48:13 CET 2008

> No jedna se o to ze pokud vznikne skoda, zaplati Vam po posouzeni tech
> 30USD, ale balicek si vezmou jako "predmet plneni" k sobe "na sklad",
> aby meli kontrolu
> zda to vyplatitli za tu vec, tezko Vam zaplati 30USD a rozbitou vec by
> nechali lezet.
>
> Vtip je  v tom, ze pokud to prijde rozflakane, pak za tech 30USD to nema
> ani cenu reklamovat, protoze je to lepsi rozebrat na soucastky nez jim
> to odevzdavat.

No prave, to si radsi necham to poskozene zarizeni nez $30. Kazdopadne
mi to prijde jako zvlastni pristup. Takovy postup chapu u dodavatele (ze
si po reklamaci zbozi necha), ale ne u prepravni sluzby. No co uz...

Lukas Grepl