Zkusenosti - GME :-(

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Leden 30 12:02:42 CET 2008

Ale to je prece vysostne pravo zakaznika. Ja taky chodim pro dve diody a
jeden kodan, kdyz me zrovna schazi a potrebuju je. Ze samosky Vas take
nevyhodi, kdyz tam prijdete pro jeden rohlik.

Jestli se nekdo rozhodl byt prodavacem, tak prece vi, do ceho jde. Muze si tu
praci udelat peknou, zabavnou a smysluplnou, kdyz dokaze i staremu dedysovi,
ktery prinese nejakou ocouzenou soucastku s necitelnym napisem z radia z
prvni republiky poradit, cim by asi tak sla nahradit nebo na koho se s tim ma
obratit. Nebo muze byt naprosty ignorant, ktery se tvari otravene at jdete
udelat kseft za desitky tisic nebo jdete pro jeden odpor, at je po otevreni
nebo pred zavrenim...

Zakaznik s tim nema co delat

Jakub Serych