OT: Polonez Parcel ev. zasilkovasluzba.com

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Leden 30 11:04:02 CET 2008

No jedna se o to ze pokud vznikne skoda, zaplati Vam po posouzeni tech
30USD, ale balicek si vezmou jako "predmet plneni" k sobe "na sklad",
aby meli kontrolu
zda to vyplatitli za tu vec, tezko Vam zaplati 30USD a rozbitou vec by
nechali lezet.

Vtip je  v tom, ze pokud to prijde rozflakane, pak za tech 30USD to nema
ani cenu reklamovat, protoze je to lepsi rozebrat na soucastky nez jim
to odevzdavat.

LK