SOSelectronic - Bylo: Zkusenosti - GME :-(

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Leden 30 10:59:03 CET 2008

> Moc to tady nepada, ale my vetsinu berem z SOS electronic. Z GM jen co
> tam nemaji nebo nesezenou.
> Nedivejte se na ten obchod SOS, stejne ho pry nikdo nepouziva. Bud tam
> zavolejte nebo poslete mail s poptavkou. Udelaji Vam nabidku. My bud
> vyzvedavame primo v Brne nebo nam to posilaji postou.

Ze SOSu (.cz) bereme ve velkem a plna spokojenost - ceny, terminy,
komunikace, nestandardni zbozi, doobjednavky, ... zadny (zasadni)
problem, vzdy se vse vyresilo ke spokojenosti.

Akorat jsem ted zaslechl, ze snad maji rusit v Brne sklad a budou to
vsechno preposilat z centralniho skladu na Slovensku - no uvidime, jak
to bude v realu fungovat, jestli se tim nezhorsi operativita.

Lukas Grepl