Zkusenosti - GME :-(

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Leden 30 09:53:17 CET 2008

No vy jste dobrej...to je dle klasika: Dedecek chtel mit hospodu, ale
chodili mu tam lidi.

Pokud nechteji tohle provozovat tak si maji otevrit POUZE velkoobchod.
Tim se tohle eliminuje. Pokud chteji provozovat maloobchod tak se musi
postarat i o takovehle zakazniky - nikde neni totiz jiste ze tenhle
zakaznik jim za rok neposle zakazky za 20kKc kazdy mesic.

Navic nechapu co je obtezuje na zakazkach co jim generuje e-shop. Tam
snad maji vsechno az pod nos vcetne objednacich cisel.

Radek Vicek