Zkusenosti - GME :-(

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna@conel.cz
Středa Leden 30 09:37:45 CET 2008

Postoj personalu k zakaznikum muze odrazet postoj zakazniku k perzonalu.
Predstavte si napriklad situaci, kdy prijde zakaznik a chce treba toto:

- 1 ks odporu 2K2
- 1 ks odporu 3K3
- ty 2K2 si vezmu 2
- 1 ks kondenzatoru 100 nF - nemate mensi, tenhle se me tam nevejde
- 1 ks diody 1N4001, muzete mi na listecek napsat, ze je to 1N4001,
abych si to pak nespletl
- 1 ks diody BAT46
- a dejte mi jeste 3 ty 100 nF
- jeden ЫТРВОЛ123Ь - nemate, to je ale normalni soucastka, to jste ale
obchod!
- jeden odpor 8K5 8) nemame, ale nabidnu vam 8K2 - tak ten nechci, asi
by me nefungoval 8)

V tomto pripade si moc nevymyslim, videl jsem to na vlastni oci minuly
tyden na Vinohradske v GESu, obsluha byla ve stavu "studene valky pred
otevrenim prezidentskeho kufriku s tlacitkem". Celkem byl obchod za cca
10 kacek, prace obsluhy 10 minut.

JM