Zkusenosti - GME :-(

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Středa Leden 30 09:03:28 CET 2008

Nějak mi z tohoto celého vlákna není jasné, proč by si relativně spokojený
zaměstnanec neměl své práce vážit. Jsou v tom ještě jiné, mně neznámé
aspekty?
S pozdravem,
                        Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Ales Prochaska
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Wednesday, January 30, 2008 8:19 AM
  Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(

  Je to sice o lidech, ale jsou firmy a prodejny dlouhodobe povestne
  neochotnym personalem. Znam nekolik takovych, kde kdyz protivny
  zamestnanec odesel, byl nahrazen jinym protivnym (opakovane, nahodnou
  shodu lze temer vyloucit). Nevim ale jestli jde o vliv stavajicich
  zamestnancu kteri noveho kolegu primeji dodrzovat urcity styl firemni
  "kultury" nebo aplikaci hesla jaky pan takovy kram.

  Ales Prochaska