Zkusenosti - GME :-(

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Leden 30 02:03:55 CET 2008

Totiz to jejich skladovy hospodarstvi bylo beztak naprd.
Objednaval jsem tam nedavno pres web asi 9 ruznych polozek ruzneho mnozstvi
za cca 1.5k dohromady.
Rikam si, byvaji tam fronty, necham je to pripravit a prijdu si jen
vyzvednout. Vyzva k vyzvednuti prisla az za tyden, to bych tu frontu asi i
vystal.
Od jedne polozky meli v dobe objednani na webu napsano pres 300ks ja
potreboval 40. V pytliku bylo 6. Zadna poznamka, ze jich je malo. Kdyz jsem
na to prisel jeste ten samy den kouknu na web a tam ze jich maji jeste porad
pres 100. Volam tam proc mi jich dali jen 6, ze pry nejsou. Potreboval jsem
jeste jednu vec co jsem zapomnel dat do objednavky. Sel jsem teda znova na
prodejnu a mimochodem jsem se zeptal na tech zbyvajicich 34 kusu, co jsem
potreboval, meli jich tam plnou krabici...

Cili predobjednavka s osobnim vyzvednutim se ukazala jako krajne neefektivni
zalezitost.
PK