Zkusenosti - GME :-(

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Leden 30 00:41:49 CET 2008

Ja mam cerstvou zkusenost s cz.farnell.com. V patek rano jsem objednal veci, ktere mely napsanou, ze jsou skladem pouze v USA a doruceni kolem 5 dnu, je u toho poplatek 25 Euro. Dnes jsem to mel kolem obeda na stole.
U beznych objednavek ktere jsou skladem v Anglii (nebo kde to vlastne maji) chteji poplatek za doruceni 5 Euro a je to tu druhy den. Navic se to plati az dodatecne a ne dobirkou. Faktem vsak je, ze dodavaji jen firmam, ne koncovym zakaznikum.

JK