Zkusenosti - GME :-(

Úterý Leden 29 23:33:07 CET 2008

Dnes jsem se prodavače ptal a prý mají nějak blbě propojené systémy
(prodejny s něčím?) a někdy se položka odečte a někdy ne. Tak počítání
součástek vyhodili a obnoví to až to dají dohromady.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Bitovod" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 29, 2008 10:29 PM
Subject: ****SPAM(6.6)**** Re: Zkusenosti - GME :-(

Mimochodem - uz se u slona (mamuta, mroze, dosadte dle libosti) zobrazuje u
polozky neco vic nez jen cena? Zmizely vsechny datasheety i fotky (alespon
tomu tak bylo zhruba pred ctrnacti dny az tydnem, od te doby mne to uz
nebavilo zkouset). Nebo je to problem, ktery mam po prihlaseni jen ja?

Pavel Kutina