OT: Polonez Parcel ev. zasilkovasluzba.com

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Leden 29 23:29:09 CET 2008

No pred dvemi lety jsem vozil hodne.
Vyhoda je, ze tam napisou cena 30 USD i kdyz to je velke jak lokomotiva,
vse vam prijde domu, podepisete a balik je vas , vozi to tusim nejaka SK
firma, i kdyz PP je polsky. (ale musi tam byt udana cena 30USD ) iz kdyz
pristroj ma hodnotu 1000 USD, riskujete akorat to ze kdyz to prijde
rozbite , tak vam mozna daji tech 30 USD, samozrejme vam ten pristroj
vezmou ;-)
Superlevna preprava vzhledem k cene.
Nevyhoda -  3 mesice plavby , pokud chcete cekat a mate casu habadej,
pak neni co resit.

Ale skoncil jsem s nima (zasilkovasluzba) kdyz mi dva baliky za cca 500
USD rozflakali .
Takze ted mi baliky vozi znamy, ktery tam pracuje , zase se musim
prizbusobit jeho letovemu radu ;-)

LK