domaci audio-rozvody

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Leden 29 23:27:57 CET 2008

Zdravím všechny
a ty co nepřestali "mít roupy" při stavbách a přestavbách obydlí zvláště

mám následující ideu rozvodů audia od centra "domácí zábavy" - tedy jednoduše řečeno, z obýváku mi vedou linkové výstupy od televize,satu,receiveru,DVD stíněným kablíkem prosmyčkovaným v jídelně, kuchyni, koupelně atd...
Idea je taková: možnost zvolit v každé místnosti přepínačem (http://www.ges.cz/?ipp=12&lang=cz&cur=CZK&or=sort&page=index&of=1&gcat=XA2&inc=detail&gesid=GES06500005)
zdroj audia a ten připojit na vstup nějakých aktivních PC bedniček visících u stropu.
Pochopitelně na té samé krabičce bude síťový vypínač a pokud možno i potenciometr na ovládání hlasitosti,abych se nemusel šplhat ke stropu. Otázkou je, jaké toto řešení může přinášet úskalí atd... Pochopitelně od toho nečekám žádnou hifárnu. Spíš jde o to jestli pujde vyřešit nějak elegantně ta regulace hlasitosti, jestli budou potřeba u zdroje signálu nějaké předzesilovače, jestli se to nebude ovlivňovat navzájem atd...
Celková délka kabelu bude tak do 30-40metrů.

Díky za každý postřeh a zkušenost

DJ

BTW: a příšte se podíváme na LEDkovou hvězdnou oblohu do obýváku :-D