Re: Tema diplomky:zabezpečení bezdrátových sítí IEEE 802.11 (WiFi)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Leden 29 22:02:32 CET 2008

Není diplomka náhodou o tom že něco lidstvu přinesete a za to vám lidstvo dá
akademický titul? A proč by to nemohla být primitivní ale účinná forma
protokolu se snadno implementovatelnou, údajně neprolomitelnou normou GOST?
Přinejhorším by na to šlo přiohnout ovladače, když už nebudete sahat do
firmwaru. Taky se zkuste zeptat toho co to vyhlásil, co to jako má znamenat.

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Škodák" <JaroslavS@seznam.cz>

tak mam tohle tema diplomove prace. A nejak mne porad nenapada nejake slusne
tema (muzu si zvolit zadani korespodnujici s nadpisem) Prolomeni WEPu je
ohrane,samo ze provest muzu, udelat a popsat, popr. WPA ( v omezene mire).
Jeste mne napadly wifi watchdog/ wifi EWS(early warning system), IDS
(Intrusion Detection Systems)... Navrhovat nejakej novej protokol to asik ne
:) a prolomit na to jaksi nemam :)