Zkusenosti - GME :-(

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Leden 29 21:33:38 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 29.1.2008 od HW CNCnet.info:

> Nicmene jake mate v tomto smeru zkusenosti s jinymi prodejci -
> koukal jsem treba k Ecomu, kteru by snad mohli dle jejich ceniku a
> katalogu to co potrebuji.

Uz jsem to sem jednou psal, tak znovu:

Tuhle jsem neco objednal v GESu, mensi objednavka asi za 2-3 tisice.
Druhy den mi volala nejaka zenska, ze jednou z polozek je nejaky
kablik, ktereho chci asi 10 metru a ze oni maji 5+5 metru. Ze prave
pracuji na me zasilce a jestli mi nevadi 5+5 metru, pripadne jestli tu
polozku maji odlozit, az budou mit kablik v celku. Takze evidentne
byla moje zasilka prave zpracovavana a nebyla zabalena. Ja jsem te
zenske rekl, ze to nepotrebuji vcelku, at daji 5+5 metru. A jeste jsem
ji poprosil, ze nutne potrebuji jeden 74HC245 (nebo tak neco) v DIP
provedeni 5 kusu, jestli by mi to tam mohla jeste prihodit do zasilky,
kdyz ji maji otevrenou. Zenska mi rekla, ze v zadnem pripade, ze uz to
maji zabalene a at si to objednam priste.

Napsal jsem do GME mail, ze bych toto urgentne potreboval a oni mi do
nejakeho existujiciho zbytku zasilky, ktery meli zrovna expedovat,
tech 5 kusu integrace pridali. Druhy den jsem to mel na stole.

Ja si na GME nemuzu stezovat ani v nejmensim. Uz jsem tam i menil
zbozi, ktere jsem objednal omylem, at uz to byly nejake svorkovnice
nebo treba programator, kdy jsem si rozmyslel, ze chci jiny, az kdyz
mi prisel a vyzkousel jsem ho. Tuhle jsem zase koupil nejaky pas LEDek
a pripadaly mi zlute misto bile. Tak chlapek po telefonu ochotne
dobehl, rozsvitil si je tam v regalu a rekl mi, ze to jsou opravdu
bile, ze sviti malinko do zluta a ze ty zlute jsou opravdu hodne
zlute. Proste jsem s GME velmi spokojeny.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz