LED lampa

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 29 14:19:43 CET 2008

Vzadu na přilbě je pouzdro na čtyři tužky + měnič, to je z Delrinu a
těsněné o-kroužky. Reflektor vpředu včetně parabol je z duralu (vysoce
leštitelná slitina AW5083), v něm jsou čtyři LXHL-DW01, je to kryté
Lexanem a zase těsněné o-kroužky. Všechno je frézované z plného, na
odlitky se moc necítím. Projektová vodotěsnost 10 m ale myslím, že tu
stovku by to taky přežilo :-)

Aleš Procháska