Re: Regulace dobíjecího napětí u APC SmartUPS

Vladimir Franek franek@skip.cz
Úterý Leden 29 14:09:55 CET 2008

Zdravim,
tomuto bych si dovolil trochu oponovat.
V typech UPS Back se nenafukuji temer vubec
V typech jejichz oznaceni konci na /VS temer ve vsech (velmi hreji)
(a uz se nevyrabeji)
V typech UPS Smart se nafoukne tak cca 30-50%.
K nekterym "Smartkam" jsme pribastlili vetraky a je po nafukovani
a i zivotnost aku se prodlouzila.
Zalezi take na znacce aku. "Original APC" mivaji pod stribrnou nalepkou
napsano mnohdy zlute LONG.
Svyho casu jsme zkouseli ruzne levnejsi typy (treba AKUplus) odchazeli
drive a i vice se jich nafukovalo. Dost dlouho pouzivame CSB
s dobrymi zkusenostmi. (nenafukuji se ani tam kde puvodni ano)
Ad zvysena teplota UPS - podezrivam vyrobce, ze ma trafo navrzene
na 60Hz s tim "ze to na 50Hz bude taky fungovat"... Ale jestli
to muze mit tak dramaticky vliv na ztraty nedokazu posoudit.
                                        Vladimir

P.S. zdravim Martine,  de 1MRS :-))