LED lampa

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Úterý Leden 29 00:04:52 CET 2008

Fotky bohuzel nemam, ale jedna se o svarenec desetiuhelniku a ma to jeste prokladane RGB ledkami pro naladove svetlo... :o)

A pro ostatni - bylo to mysleno trochu nadnesene. Jen mne to zprvu
prekvapilo, kolik tepla to vyda. Nez se zacnete ze "to je prece jasne"
apod. tak nikdy sem kolem toho neprovadel zadny elaboraty ani propocty,
proste sem si s tim jentak hral, a prekvapilo mne jak to dokaze cely
jekl rozpalit, takze betre to tak..

Pro upresneni, ta Q5 ma zhruba 3,6W (3,6V, 1A, 228lm).

Jeste jedna nepekna vec - cocka, ktera je na Q5 usazena pres cip, je jen pripevnena jakymsi gelem - jde velmi snadno strhnout.

2008/1/28, hrochmusic@centrum.cz <hrochmusic@centrum.cz>: > >Pozor, kdybyste si nekdo neco stavel s tema Cree Q5, je to moc hezky, ale nedoslo mi jak hoooodne to topi. Kolega si z toho dela lustr,...no v zime nemusi topit, tyhle potvurky to zvladnou v pohode samy...ma jich tam tusim 10ks. Uchycene to ma na profilech z jeklu a dal si zalezet na prenosu tepla a tak. A kdyz to zapnul tak ziral. Proste kdo si z toho chcete postavit baterku, tak jedine kovovou tlustostennou a dve urovne jasu, nebo zapomente..

//   Josef Dvořáček - José
//   mobil: 608 563 558
//   #ICQ: 408 166 983