LED lampa

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Pondělí Leden 28 23:08:30 CET 2008

Pozor, kdybyste si nekdo neco stavel s tema Cree Q5, je to moc hezky, ale nedoslo mi jak hoooodne to topi. Kolega si z toho dela lustr,...no v zime nemusi topit, tyhle potvurky to zvladnou v pohode samy...ma jich tam tusim 10ks. Uchycene to ma na profilech z jeklu a dal si zalezet na prenosu tepla a tak. A kdyz to zapnul tak ziral. Proste kdo si z toho chcete postavit baterku, tak jedine kovovou tlustostennou a dve urovne jasu, nebo zapomente..