LED lampa

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Leden 28 14:45:46 CET 2008

Jde to jednoduše rozebrat. Ta průhledná plastová trubka je jen naražená
takže stačí zabrat a vytáhnout.....

Aku je tam v packu - 6ks článku vypadá to jako tužkový. Po odpojení od
vypínače a nabíjecího konektoru by šly vyměnit (pokud odejdou).
Nabíjet venku ne, jednak jsou v packu ve smršťovačce a jednak to je potřeba
odpájet.

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Luboš Rückl" <lubos.ruckl@quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 28, 2008 11:01 AM
Subject: Re: LED lampa

Barva svetla se mi jevi jako ciste bila.
Akumulatory se asi standardne vyjmout nedaji. Zatim se nechci pokouset
vniknout dovnitr.
Provedeni je "vodotesne".
Jeste jsem zapomnel uvest, ze napeti baterie je 7,2V a jmenovity vykon
lampy 3W.
A take ze "autonabijecka" je vlastne jen redukce ze zapalovace na bezny
napajeci konektor.

--
Lubos Ruckl