OT: přebytky - horkovzduška a RAM DDRII 512MB nová

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Leden 28 11:54:42 CET 2008

Zdravim,
potreboval jsem v sobotu horkovzdusku a predpokladal jsem, ze si ji pujcim v Bauhausu. Zaskocila mne zaloha 2500 kacek a tak jsem ji koupil (samotne pujcovne bylo 100 na den ). Stala 598 i s kufrikem a nastavci. Pouzil jsem ji asi na dve hodiny. Asi ji dlouho nebudu potrebovat a tak ji nabizim za 400 s uctem a zarucnim listem. Nastavce nebyly pouzite.

Dale nepouzita, ale vybalena RAM 512MB 667 MHz Kingmax zakoupena v 8/2007 u Czech*omputer s dozivotni zarukou. Nesla do naseho PC, tak jsem si koupil gigovku. Nabizim za 200.

DVD prehravac se zavadou, pravdepodobne obvod AM5868S. Nefungujou ovladaci tlacitka, tak jak by mely. Obrazove obvody OK. Za 200.

Osobni odber na Praze 4.

Jindra Polivka