OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Leden 28 10:52:52 CET 2008

to je samozrejme dobry pristup, bohuzial zalezi od toho ako je vasa
doska zlozita a co to vlastne je. Pokial mate nejake sofistikovane VF
obvody na ozivenie treba minimalne network analyzer (spektrum analyzer,
VF generator alebo niekolko), ktore nevlastni vela firiem.
Pokial mate nejake zlozitejsie digitalne obvody ozivenie a otestovanie
zakladnych funkcii trva aj niekolko dni a treba na to velmi
kvalifikovaneho cloveka. Ak poznate taku firmu sem s nou :-)
Takze tade cesta nevedie. V minulosti som do firmy ktora robila nejake
vf obvody poslal nas network analyzer a urobili mi rovno kalibraciu
celeho geretu, lebo bola dost casovo narocna. Obycajne ale priprava tak
podrobnej dokumentacie aby mi mohli urobit testovanie externe zaberie
omnoho viac casu ako otestovat u nas a vratit nepodarky na opravu.
Napriklad poslednu dokumentaciu a nastavovaci/testovaci predpis som
pripravoval asi tyzden a ma cez 30 stran. Pritom ide o malu euro kartu s
jednym cpld, ale funkcia je pomerne zlozita.
Bavime sa o seriach desiatok kusov pomerne komplexnych dosiek a velmi
dobre si uvedomujem cenu prace svojej aj nasich technikov (ktori su
skoro tak drahi ako inzinier s doktoratom :-) ale to je uz o inom).
b.