OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Leden 27 23:22:49 CET 2008

 27.1.2008, 23:16:09

Tohle je upne normalni stav. Ty zensky, (nekdy i chlapi) co to
osazujou, dokazou tak maximalne spocitat nozicky. Lusteni tajnych
kodu, co ma ta mrnava mrcha na sobe, je nad jejich schopnosti. Pokud
tam neni kvalifikovanej clovek, kterej to blbuvzdorne zorganizuje a
posleze zkontroluje, je osazovani nahodnej proces.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz