OT: este chvilu vikend - prieser pri osadzovani...

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Leden 27 22:48:10 CET 2008

Pred tydnem jsem nasel  inzerat :
"Prodam 20ks vf jednotek z nejakeho telekomunikačního zařízení původně
pracujícího na 2,4GHz.  Jen osazené spoje vymontované z antény.
Na desce  nekolik tranzistoru s oznacenim BFR , 2N , bla , bla .....
koncovy tranzistor 100W. Prodej najednou za  vsechny moduly  800 kc. "
---------
Jeste tyz den jsem panovi volal, z ceho ze jsou ty desky - rikal ze asi
z nejakeho radaru. Na dotaz co je tam za koncovy tranzistor odpovedel ze
nevi, ale na rozpisce co k tomu byla je uvedeno pouze cislo 3891 - 100W.
Popsal mi tranzistor jako ctverecek na zlatem plisku s paskovymi vyvody.....
Na desce je pry napis VUST.
Zamrkal jsem ocima ( vidina budouciho PA na 2,3GHz s 20x 100W moduly
byla vazne  vzrusujici )  a okamzite si domluvil obchod. Jeste tyz den
jsem poslal penize na jeho ucet  a v patek dosel balicek ....
Uz kdyz jsem ho na poste prebiral, mi bylo divne, ze je moc lehky....
Doma me malem omyvali.  Tranzistor dle popisu na deskach opravdu byl.  (
viz priloha, pro lepsi ilustraci vedle lezi klasicky DIL svab a sirka )
Ovsem ponekud mensich rozmeru a na prilozene popisce opravdu bylo typ
3891 - 100 W, jenomze pred tim pismenkem W se jeste skryvalo male m  -
bylo ale spatne videt - nicmene bylo tam: 100mW .

Zaver :  5 dni uzasne radosti a teseni, ze jsem nasel poklad, misto toho
sprcha a 900 kc v p.....