A/D a PIC16F819

Miloš Šula sula@rps.cz
Neděle Leden 27 13:25:12 CET 2008

Dobrý den,
Mám tu malý problém s A/D převodníkem v PICu. Ikdyž mám AN0 a AN1
připojené na zem, tak mi tam lítá 0-30 čísel jako rozdíl od země a mění
se to náhodně. Můžete poradit čím to je, nebo to mám považovat za
normální jev ? Procesor je blokovaný 100nF kondem, interní RC oscilátor
a deska je stíněná ( měď je rozlitá po celé ploše ) napájení je přes
7805 blokovanou kondenzátory 100nF.

Děkuji

Miloš Šula

#OPT 11
#include <16F819.h>
#device PASS_STRINGS = IN_RAM
#device adc=10 //10bit rozliseni
#fuses NOWDT, INTRC_IO, NOPROTECT,NOBROWNOUT,NOMCLR,NODEBUG
#use delay(clock=8M)

#use fast_io(a)
#use fast_io(b)

#include <ad9833.c>

void main(){
SET_TRIS_A(255);
setup_adc_ports(AN0_AN1_AN3);
setup_adc(ADC_CLOCK_DIV_32 ); //pomalejsi hodiny - presnejsi A/D

while(true){
 set_adc_channel( 1 ); //cti data z AN1
 delay_us(30);
 o=read_adc();