Smernice RoHS v zakazkove vyrobe

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Leden 26 21:03:23 CET 2008

Sice trosku OT a tazateli nepomohu, ale domnivam se, ze vyjimky se
tykaji pouze oprav zarizeni, nejak tak to v tom zakone bylo a ja osobne
to beru tak, ze se to vztahuje na vse a neni v podstate duvod se toho
nedrzet, kdyz uz clovek jednou prejde, neni duvod se vracet a pouzivat
olovo.

Chci se ale zeptat, kam chodite na levny PBfree cin? Mam na mysli vetsi
baleni, kilovky apod., zatim kupuji jen ty male spulky a za docela
nekrestansky peniz oproti klasickemu cinu. Vyrabi jej napriklad kovohute
pribram, stejne jako olovnaty?

Diky
Petr