Aoyue 968 (bylo Voňavá kalafuna ...)

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Leden 26 15:05:21 CET 2008

 > Prosim popiste podrobneji.
 > Prave jsem se stal taky vlastnikem a dost me zajimaji zkusenosti
 > zkusenejsich.

No, ja ji mam teprve asi mesic, takze tolik zkusenosti zase nemam..

Takze spis pro ty, co by o ni uvazovali:
- nema vlastni hlavni vypinac, pokud se vypne pajeni i horkovzduch,
trvale sviti OFF na displeji, sviti modra LED :) a trochu je slyset trafo.
- regulace teploty horkovzduchu je digitalni po 3 stupnich a nastavenou
teplotu to drzi jak pribite, doba ohrevu je snesitelna (cca. 2 minuty,
ale nemeril jsem to). Prutok vzduchu je regulovatelny ve stupnich 1 az 7
bez kalibrace. Pri vypnuti spinace horkovzduchu se plnym prutokem
vzduchu dochlazuje do dosazeni teploty 90 C.

- pajeci pero ma regulaci teploty jen analogovou knoflikem, stupnice je
na panelu. Nejnizsi nastavitelna teplota je kolem 170 C, osobne mne to
trochu vadi, na nejake nizkotavitelne kovy je to uz moc. Regulace je
dvoustavova, nerusi (asi spinani v nule, dovnitr jsem se nedival).
- odtah vzduchu ma vlastni vypinac a vyuziva kompresor horkovzduchu.
Filtrace je jedinym uhlikovym filtrem, spise jde o to, ze vam kour
neleze do tvare. Hadicka odtahu je dobre dostupna a da se pouzit jako
zdroj podtlaku treba na vakuovou pinzetu (na odsavani cinu je to, obavam
se, prilis slabe). Z pajeciho pera nelze jednoduse demontovat trubičku
odsavani, ale nejak prilis nezavazi.
- pajeci pero je spojene se zemi site (!)

Pokud jde o kvalitu zpracovani, je to trochu amaterstina, treba jsou z
boku videt matice potenciometrů na panelu, muj kousek nema vyrobni
stitek apod. Ale mechanicka konstrukce je bytelna. Ocenuji standardni PC
napajeci snuru (kdo ma svazane napajeci snury za stolem, vi..) a pomerne
velke ovladaci prvky, vse se da ovladat poslepu.

 > P.S. Nevite nahodou, jak se to "Aoyue" spravne cte ?
ani nahodou, prodejce se tomu taky vyhnul..

 > Zatim me zarazilo, ze k tomu nikde neni ke koupi hrot minivlna.
 > Nemate zkusenosti s pouzitim hrotu pro pajecky jinych vyrobcu ?
bohuzel, pouzivam jenom ten standardni. Driv jsem mel Diametral a musim
rict, ze pajeci pero Aoyue je podstatne lepsi, proste paji jak ma s
dostatecnym vykonem a funkcni regulaci.

Ivos