Re: Aoyue 968 (bylo Voňavá kalafuna ...)

Rollfree rollfree@volny.cz
Sobota Leden 26 13:37:38 CET 2008

Prosim popiste podrobneji.
Prave jsem se stal taky vlastnikem a dost me zajimaji zkusenosti
zkusenejsich.

Zatim me zarazilo, ze k tomu nikde neni ke koupi hrot minivlna.
Nemate zkusenosti s pouzitim hrotu pro pajecky jinych vyrobcu ?

Nezkousel jste na ten odtah nejak pripojit odsavacku cinu ?

Diky.
rollfree

P.S. Nevite nahodou, jak se to "Aoyue" spravne cte ?