Selenovy fotoclanek

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Leden 26 10:14:42 CET 2008

To funguje i mene sikovnym lidem - delal jsem to s otcem v prapocatcich
meho bastleni - funguje to a dokonce to dava i docela slusne napeti.

Nesmi ten selen na tom zpuchyrkovatet - jinak o nic jineho nejde. Je
treba si to polozit tou plechovou stranou na plotynkovy varic s regulaci
a zkouset az ta pajka zmekne - jakmile je dost tekuta tak rychle utrit.

Radek Vicek