Selenovy fotoclanek

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Leden 26 05:23:02 CET 2008

 26.1.2008, 5:03:06

Kdysi jsem cetl o vyrobe fotoclanku ze starych selenovych usmernovacu.
Tam je vrstva Se prekryta nejakou nizkotavitelnou pajkou. Aby to bylo
svetlocitlive je treba tu pajku odstranit, ale ne upne, aby ten
zbytek byl jeste trochu vodivy. Dela se to po nataveni pajky, hadrem.
Osobne mam ve vysledek takoveho postupu znacnou neduveru, ale sikovnym
lidem to pry funguje.
Nebo zkuste kousek kremiku, treba od tud:
http://www.solartec.cz/cs/vyrobky-a-sluzby/technicke-udaje/sady-rezu.html
Stoji to par korun, a urcite je nejak mozne umensit rozmer na
potrebnou hodnotu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz